Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

FAQ

  • Pytania ogólne

    Czy mogę otrzymać wydrukowany katalog?

    Nie. Jako przedsiębiorstwo online świadomie zrezygowaliśmy z wydrukowanego katalogu. Zamiast tego koncentrujemy się w pełni na tym, by przedstawić Tobie na naszej stronie benuta.pl najlepszy możliwy wybór ofert w jaknajbardziej przejrzysty i komfortowy sposób. Nacisk właśnie na to odzwierciedla się w naszych cenach: dzięki temu, że zrezygnowaliśmy z kosztownej produkcji i wysyłki katalogów mamy możliwość utrzymywać ceny naszych produktów na niskim poziomie. Gdy potrzebujesz porady skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem +49 228 9696895, przez e-mail na service@benuta.com lub poprzez formularz kontaktowy.

    Dlaczego ceny są tak niskie?

    Ze względu na krótki szlak handlowy. Zamiast kupować produkty od pośredników, zlecamy produkcję dużej części naszych produktów. Te są nam dostarczane bezpośrednio od producentów do naszych magazynów. Ponieważ w ten sposób unikamy wielu pośrednich etapów, które podwyższają ceny w tradycyjnych sklepach, mamy możliwość zaoferować Tobie nasze produkty często w bezkonkurencyjnie niskich cenach.

    Kupiłem/am produkt. I co teraz?

    Dziękujemy bardzo, że zdecydowałeś/aś się na zakup naszego produktu.
    Po zakończeniu Twojego zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli go nie otrzymałeś/aś, sprawdź proszę czy ta wiadomość nie została przyporządkowana do folderu SPAM. W zależności od tego, jaką metodę płatności wybrałeś/aś, musisz jeszcze dokonać przelewu. Produkty dostępne natychmiast zostaną wysłane zwykle po potwierdzeniu otrzymania przelewu. Wszelkie inne produkty zostaną wysłane w podanym terminie dostawy. W każdym razie zostaniesz powiadomiony/a ponownie, gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane. Dodatkowo otrzymasz link pozwalający śledzenie przesyłki online.

    Gdzie znajdę dane waszego konta bankowego?

    Po zakończeniu Twojego zamówienia otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia ze wszelkimi danymi potrzebnymi do przekazu pieniężnego. Jeśli go nie otrzymałeś/aś, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem service@benuta.com lub poprzez formularz kontaktowy pod tym linkiem.

  • Twoje ustawienia konta

    Czy moje dane osobowe są u was bezpieczne?

    Oczywiście. Wszelkie dane osobowe są traktowane z pełną dyskrecją, nieudostępniane innym podmiotom i nieprzechowywane dłużej niż potrzeba. Wszelkie dane są magazynowane na bezpiecznych niemieckich serwerach i transmitowane w trakcie szyfrowanego procesu zamówienia. Używamy wszelkich dostępnych technicznych sposobów, by uchronić Twoje dane osobowe przed utratą, sfałszowaniem oraz poznaniem przez osoby nieupoważnione. Więcej informacji otrzymasz w rubryce "Polityka prywatności".

    Jak mogę zmienić mój podany adres lub dodać nowy?

    Po zalogowaniu się w koncie klienta benuta masz możliwość w rubryce "Moje konto klienta" pod punktem trzecim "Książka adresowa" podać Twój aktualny adres i zmienić stary, jak również zapisać dodatkowy/e adres/y.

    Jak mogę zmienić mój adres e-mail w sklepie benuta?

    Będąc zameldowanym wybierz w rubryce "Moje konto klienta" opcję "Informacje o koncie klienta" lub kliknij tutaj.

    Zapomniałem/am hasła.

    Żaden problem! Klikając tutaj wyślemy Ci na podany w trakcie rejestracji adres e-mail nowe hasło.

    Jak mogę zmienić moje hasło?

    Po zalogowaniu się w koncie klienta, możesz zmienić hasło w podpunkcie drugim "Informacji o koncie klienta".

    Jak mogę skasować moje konto w waszym sklepie?

    Prosimy zwróć się w tym wypadku do jednego z pracowników naszej obsługi klienta. Możesz się z nim skontaktować telefoniscznie pod numerem +49 228 9696895, przez e-mail support@benuta.com lub poprzez poniższy formularz kontaktowy.

    Jak mogę zaprenumerować newsletter lub zrezygnować z prenumeraty?

    Po zalogowaniu się w koncie klienta w sklepie benuta możesz w rubryce "Prenumeraty newslettera" zaprenumerować lub zrezygnować z prenumeraty. W razie problemów, nasza obsługa klienta chętnie służy pomocą.

  • Proces zamówienia

    Mam problemy z zakończeniem procesu zamówienia.

    Z chęcią przyjmiemy Twoje zamówienie również telefonicznie lub przez e-mail. Możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta telefonicznie od poniedziałku do piątku między 10-18 pod numerem +49 228 9696895, przez E-Mail support@benuta.com lub poprzez formularz kontaktowy formularz tutaj.

    Jak mogę złożyć zamówienie w waszym sklepie online?

    Przed procesem zamówienia prosimy o utworzenie konta klienta. Jeśli chcesz to zrobić teraz kliknij tutaj Gdy Twoje konto zostanie aktywowane, dodaj do koszyka produkty, które chcesz zamówić. Gdy przejdziesz do koszyka, masz możliwość podania pożądanej ilości jak również usunięcia jednego lub wielu produktów jeśli zmieniłeś/aś zdanie. Wtedy przejdź do kasy by podać Twój adres dostawy, wybrać metodę płatności i potwierdzić Twoje zamówienie.

    Jak mogę zrealizować bon zakupowy?

    W koszyku znajdziesz pole, w którym możesz wprowadzić bon zakupowy. Po wprowadzeniu bonu, kliknij na "Zrealizuj kod zakupowy". W widoku końcowym zobaczysz Twoje zamówienie z odciągniętym rabatem. By potwierdzić zamówienie kliknij na "zamów" i gotowe!

    Jakie są ograniczenia w realizacji bonów zakupowych?

    Nasze bony zakupowe są często ograniczone czasem trwania promocji. Najlepiej sprawdź przed złożeniem zamówienia termin ważności promocji. Generalnie jest ta informacja przesłana wraz z bonem zakupowym. Proszę zwróć uwagę na możliwe dodatkowe warunki wymagane by móc zrealizować bon, n.p. bon może być zrealizowany na dywany określonej marki lub zamówienie musi przekroczyć określoną wartość.
    W związku z tym bony zakupowe tracą swą ważność w razie zwrotu jeśli poprzez to podane warunki nie są spełnione. W takim razie za zatrzymany produkt będzie policzona pełna lub początkowa cena.
    Z zasady jest możliwe zrealizowanie tylko jednego bonu zakupowego - nie jest możliwe łączenie bonów i promocji. W tym przypadku również późniejsze wliczenie takiego bonu jest wykluczone.

    Chciałbym/łabym zamówić większą ilość dywanów. Czy udzielicie mi w takim razie rabatu?

    Prosimy wyślij Twoje zapytanie e-mailem na service@benuta.com lub poprzez formularz kontaktowy hier, abyśmy mogli przygotować ofertę indywidualnie dostosowaną do Twoich potrzeb.

    Czy mogę połączyć parę zamówień w późniejszym terminie?

    Z powodów technicznych jest to niestety niemożliwe, by połączyć parę zamówień w późniejszym terminie. Jednak ze względu na to, że większość zamówień wysyłamy bez kosztów przesyłki, możesz bez wahania złożyć wiele zamówień.

    Jak funkcjonuje rezerwacja produktów w koszyku?

    Możesz przeglądać nasz sklep i dodawać bez wahania produkty do Twojego koszyka po czym dalej kupować. Gdy Twoje poszukiwania są zakończone po przejściu do koszyka możesz bez problemu podać chcianą ilość produktu, zmienić ją lub też usunąć produkt z koszyka. Dopiero potem przechodzisz do kasy.

  • Proces płatności

    Jakie metody płatności mam do dyspozycji?

    Masz możliwość zapłaty poprzez kartę kredytową, PayPal lub przedpłatę poprzez przelew. Więcej informacji o różnych metodach płatności znajdziesz tutaj.

    Co mam podać w tytule przelewu?

    Prosimy wpisać w tytule przelewu numer dokumentu podany w Twoim potwierdzeniu zamówienia. Wszelkie dane potrzebne by to zrobić zostaną podane dodatkowo na koniec Twojego zamówienia w jego potwierdzeniu.

    Dostanę fakturę z ukazanym podatkiem VAT?

    Tak. Faktura zostanie wysłana mailem zaraz po przygotowaniu produktu/ów do wysyłki.

    Czy jest możliwość zmiany faktury w późniejszym terminie?

    Późniejsza zmiana faktury jest ze względów prawnych niemożliwa. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy faktura jest wystawiona nieprawidłowo. W tym wypadku prosimy skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem +49 228 9696895, mailem na service@benuta.com oder lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.

  • Wysyłka i dostawa

    Jak benuta wysyła produkty?

    Wysyłamy nasze produkty bez dodatkowych opłat (w przypadku zamówień poniżej 100 zł koszty wysyłki to 20 zł). Jeśli zamówiono bardzo duży produkt, wyślemy go spedycją, naturalnie bez dodatkowych kosztów.

    Jak jest zapakowany wysłany produkt?

    Zamówione przez Ciebie produkty zostaną starannie zapakowane w materiał nadający się do recyklingu wybrany przez naszych ekspertów. Gwarantujemy przyjemne i proste zakupy. Użyte przez nas opakowanie możesz znautralizować w sposób przyjazny dla środowiska. benuta przywiązuje wagę do tego, by wszystkie zamówienia dotarły do Ciebie bezpiecznie i bez uszkodzeń.

    Dostarczacie wasze produkty również poza Polską?

    Prosimy o wyrozumiałość, że w naszym sklepie benuta.pl dajemy możliwość dostawy jedynie na terytorium Polski. W razie dostawy do innych krajów, prosimy użyć stron benuta danego kraju.

    Zakupiłem/am wiele produktów. Czy jest możliwość wysyłki wszystkich produktów razem?

    To, czy produkty zostaną wysłane razem czy w wielu paczkach zależy od konkretnego przypadku. Niezależnie od tego, w ilu pojedynczych paczkach wyślemy Twoje zamówienie nie zostaną Ci policzone dodatkowe koszty wysyłki.

    Jak długo trwa dostawa produktów?

    Czas dostawy produktu jest podany na podstronie produktu w naszym sklepie online. Od wysyłki dostawa trwa 2-4 dni roboczych.

    Czy jest możliwa natychmiastowa wysyłka produku, jeśli prześlę kopię dowodu zapłaty?

    Prosimy o wyrozumiałość faktu, że możemy wysłać Twoje zamówienie dopiero gdy Twoja płatność wpłynie na nasze konto i zostanie zaksięgowana w naszym systemie. To trwa zwykle nie więcej niż 2-3 dni robocze. W przypadku płatności kartą kredytową czy poprzez PayPal tego typu opóźnienia nie mają miejsca.

    Czy mój produkt jest ubezpieczony w czasie transportu?

    Ubezpieczamy całkowicie wszystkie nasze paczki niezależnie od wartości zamówienia. Naturalnie ta usługa jest dla Ciebie całkowicie bezpłatna.

    Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

    Oczywiście. Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, dostaniesz od nas potwierdzenie wysyłki, w którym znajdziesz numer przesyłki oraz link pozwalający ją śledzić. Dzieki temu masz mozliwość bezproblemowego śledzenia przesyłki kiedy tylko zechcesz.

  • Wymiany oraz zwroty

    Czy mogę zwrócić zamówienie?

    Naturalnie. Jeśli produkt nie odpowiada Twoim wyobrażeniom masz możliwość zwrócić produkt. By móc zadowolić w jak największym stopniu naszych klientów oferujemy przedłużony czas zwrotu - 30 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszych ogólnych warunkach handlowych AGB.

    Chciałbym/łabym zwrócić zamówienie. Jak mogę to zrobić?

    Prosimy użyj tego linku by podać o zwrot Twojego zamówienia. Wszelkie informacje potrzebne do zalogowania to Twój numer zamówienia oraz Twój adres e-mail/Twoje nazwisko. Po zaakceptowaniu Twojego podania otrzymasz wszelkie niezbędne dokumenty do zwrotu produktu. Jesli nie masz możliwości wydrukować dokumentów, prosimy zwróć się do naszej obsługi klienta poprzez mail na service@benuta.com, byśmy mogli przesłać Ci niezbędne dokumenty pocztą. Gdy produkt dotrze do naszego magazynu zwrócimy Tobie wpłaconą kwotę. Prosimy o wyrozumiałość, że nie mamy możliwości zaproponować Tobie bezpłatnych zwrotów.

    Zamówiony produkt nie podoba mi się. Możecie mi zamiast niego dostarczyć inny?

    Niestety ze względów techniczno-systemowych nie mamy możliwości wymienić dwóch produktów w procesie jednego zamówienia. Jeśli nie podoba Ci się produkt i chcesz zamiast niego otrzymać inny możesz zamówić go prosto na naszej stronie benuta.pl. W ten sposób otrzymasz Twój wymarzony produkt szybciej. Zwrot niechcianego produktu musi być przeprowadzony osobno.

    Czy mam gwarancję na moje zakupy?

    Ze względu na nałożony ustawą obowiązek, masz 24 miesiące gwarancji na zakupiony towar. Jeśli jednak okazało się, że Twój produkt jest wadliwy, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby szybko i skutecznie rozwiązać Twój problem.

    Otrzymałem/am nieprawidłowy produkt.

    Nie możemy niestety całkowicie wykluczyć takiego niedopatrzenia, jednak zdarza się to na szczęście niesamowicie rzadko. Jesli mimo to otrzymałeś/aś produkt, którego nie zamówiłeś/aś skontaktuj się z naszą obsługą klienta telefonicznie pod +49 228 9696895, mailem na service@benuta.com lub poprzez nasz formularz kontaktowy byśmy mogli natychmiastowo skorygować nasz błąd. Jeszcze szybsza wymiana nastąpi jeśli wyślesz nam przez maila zdjęcie dostarczonego produktu. Zwrot jest w przypadku błędu naturalnie bezpłatny. Jeśli chcesz otrzymać nowy produkt, złóż nowe zamówienie.

    Dostarczony produkt ma wadę.

    Mimo wymagającego procesu zapewnienia jakości produktu nie możemy całkowicie wykluczyć wad produkcyjnych. Jeśli stwierdziłeś/aś wadę dostarczonego produktu, prosimy skontaktuj się z naszą obsługą klienta telefonicznie pod +49 228 9696895, mailowo na service@benuta.com lub poprzez nasz formularz kontaktowy i opiszesz nam usterkę. Możemy szybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, jeśli wyślesz nam dodatkowo zdjęcie wadliwego produktu. Jeśli wada nie będzie mogła być dzięki tym informacjom oceniona, nasz kurier odbierze produkt, który zostanie później sprawdzony przez naszego producenta. Jeśli wada produkcyjna zostanie stwierdzona zwrócimy Twoją zapłatę. Prosimy o zrozumienie faktu, że w razie reklamacji po upływie okresu anulowania zamówienia z zasady nie mamy możliwości zwrotu pieniędzy.